Eram la cumparaturi într-un supermarket. Oameni înfofoliți, cozi la
casele de marcat, bipuri enervante care îți contorizează obiectele din
viața ta. Până acum, nimic interesant.
Până când văd un banner de dimensiuni enorme care promova un nou card
de credit de la o banca. Cardul nu era unul oarecare, ci era unul
pentru care nu plăteai nimic primul an de zile. Îți dai seama!
Bannerul nu prezenta nimic interesant pentru că nici nu îmi amintesc
ce mai avea pe el în afară de fontul colosal. Și atunci m-am gândit: un
card pentru care nu plătești nimic primul an de zile. Hmm.. Parcă au mai
fost și alte campanii poziționate asemănător, nu? Cumperi acum,
plătești la anul etc.
Am stat la sfat cu mine și am conchis una, că sloganul contemporaneității ar putea fi: carpe diem, iuby!
Cumpără, mănâncă, distrează-te, îngrijește-te, agață (sau lasă-te agățat), răzbună-te acum și nu te uita înainte. La o adică, de ce să cumperi mâine ce poți ghiftui azi?