Mancarea cruda sau raw vegan

De cum am auzit termenul asta m-am ingrozit. Nu as putea manca asa ceva sub nicio forma. Insa sunt doamne care vor cu tot dinadinsul sa tina aceasta dieta, sau regim sau cum s-o numi, fara sa se gandeasca la consecinte. Trist e ca adopta acelasi stil si pentru copiii lor.
 
Asta pana intr-o zi cand medicii s-au aratat ingrijorati de aceasta dieta, fiindca poate duce la imbolnaviri, tocmai fiindca nu ofera nutrienti si vitamine suficiente. Dar daca x vedeta a adoptat acest regim de viata, multe femei isi spun ca sigur e sanatos si pot face si ele acelasi lucru. Eu consider ca orice regim trebuie facut sub supravegherea unui nutritionist, fiindca  niciodata nu stii ce ti se poate intampla. Niciodata nu am mancat cruditati, decat daca implicau salate si alte chestii de genul. In rest, am zis si prefer sa zic pas, toata viata mea de acum incolo. As manca toata ziua carne de pui si salate decat sa trec pe acest tip de regim. Ma simt mai plina de viata si mai energica, stiind ca am toate vitaminele de care am nevoie.