Mult praf si...acnee

De curand, mama a considerat ca este necesara o curatenie generala in casa … care a durat o luna intreaga. A hotarat ca nu ii mai plac usile, asa ca le-a schimbat pe toate, a chemat mesteri care sa gletuiasca si asa ca am fost nevoita sa pun mana pe trafalete, care a devenit prietenul meu timp de trei zile. Pe langa oboseala acumulata, din cauza prafului, am avut o problema serioasa. Aveam usi noi, glet nou si o alta zugraveala, dar dupa o luna de stat in praf, am realizat ca tenul meu nu mai era atat de curat. Desi in casa totul era ca nou, nu asa puteam spune si despre tenul meu. Precum majoritatea fetelor, pentru mine asta era o problema serioasa care necesita o atentie desavarsita. Am hotarat ca in fiecare seara, inainte de dus, sa imi aplic o pasta formata din miere si lapte, pe care sa o las sa actioneze 15 minute, dupa care sa ma spal cu apa calduta. De asemenea, nu am uitat de beneficiile ceaiului de musetel, cu care mi-am facut baie de aburi, aproximativ de trei ori pe saptamana. Nu am uitat ca de fiecare data cand faceam dus sa folosesc o crema de fata, potrivita tenului meu. Cateodata, atunci cand nu uitam, ma spalam pe fata cu malai, care imi lasa tenul catifelat si nu mai avea acea stralucire a unui ten gras. Nu sunt adepta cremelor scumpe, pentru ca imi plac metodele naturiste, fara chimicale si, din fericire, la mine au dat roade aceste metode. Va incurajez sa le incercati si voi, daca aveti probleme. Inca nu am renuntat la miere, musetel sau la malai, desi acum nu mai am probleme. Din cand in cand le folosesc, pentru ca suntem inconjurati de un aer poluat si murdar, iar tenul nostru are nevoie de o atentie deosebita.