Asa Da :)

Pentru ca asta e un subiect care ma atinge un pic as vrea sa vorbesc despre petreceri si locurile unde le-am putea tine…
Eu fiind genul de persoana care , da imi plac petrecerile, dar cele bune… in nici un caz in Roman nu se pot tine petreceri bune. De ce? pentru ca nu avem unde pentru ca nu avem cu cine si nu avem cu ce.
Nu avem unde : cluburile din Roman sunt infecte! Interul cel putin pentru mine e mult prea mic si sincer nu suport sa fiu calcat in picioare sau impins de niste “FiTzE sHi FiGuRi’ … concertele …sunt putineeee si alea cand sunt e plin de colorati care te cauta prin buzunare de “o tigara”
Nu avem cu cine : dupa cum am spus mai sus chiar si in club iti trebuie un pic de respect pentru cel de langa tine si sa ii oferi un spatiu in care sa respire nu sa te bagi in el ca esti tu “JmEcHeR” si inca odata..coloratii ar fi bine de bagat in clor sau acid sulfuric..ma mai gandesc.
Nu avem cu ce : pai o fiu ele boxele din inter cat de cat..dar nu indeajuns  ) mai trebuie creata si o atmosfera nu doar muzica…
Ideea mea despre o petrecere ca la carte sau la care m-as simti cat de cat bine incepe sa se contureze la noi in Romania la concertele marilor nume ale muzicii dar totusi traim in Romania si ” nu mergem FaTah sa dansam ci sa ne vada lumea”